Toimintaohje: Lämmitysohjain ei ole ottanut yhteyttä pilveen

1. Käynnistä uudelleen se wifi-reititin, johon ohjain on yhdistetty.
– Suosittelemme tekemään tämän toimenpiteen varmuuden vuoksi, koska wifi-reititin voi jumiutua.

2. Käynnistä uudelleen SmartVolt-ohjain irrottamalla USB-C-virtakaapeli ja kytkemällä se viiden (5) sekunnin jälkeen takaisin.
– Suosittelemme tekemään tämän toimenpiteen varmuuden vuoksi, vaikka SmartVolt-ohjaimen jumiutuminen on erittäin harvinaista.

Jos olet asentanut ohjaimen juuri, tarkistathan, että wifi-tiedot ovat oikein.
Jos olet päivittänyt wifi-reitittimen salasanan, päivitäthän sen myös ohjaimeen.

Jos lämmitysohjaimesi ei saa muodostettua pilviyhteyttä, menee se automaattisesti ohitustilaan, jolloin lämmitys toimii ilman optimointia.
Jos ohjain on tietoisesti otettu pois päältä, asetathan mobiilisovelluksessasi ohjaimen ”Ohita optimointi”-painike aktiiviseksi.

Jos edellä kuvatut toimenpiteet eivät auta, olethan meihin yhteydessä support@smartvolt.fi